TIEDOTE  /  ÅdalensIF Ry  / 26.5.2020

TIEDOTE / ÅdalensIF Ry / 26.5.2020

TIEDOTE/YLEINEN TOIMINTAOHJE 1.6. ALKAEN AREENA

ÅdalensIF Ry / 26.5.2020

OHEISTUS AREENALLA TOIMIESSA 1.6. ALKAEN:

- TREENEIHIN TULLAAN VAIN TÄYSIN TERVEINÄ JA TREENAAMINEN ON TÄYSIN VAPAAEHTOISTA!

- Saattajat (vanhemmat tai sisaret) eivät tule halliin sisään, ainoastaan joukkueet jäsenet ja joukkueen välttämättömät toimihenkilöt (max. 50 henk.).

- Halliin sisään tullaan vasta omalle vuorolle, aina alkamisajan jälkeen ja treenit alkaa 5 min. yli omien treenien alkamisaikaa, sekä pysytään sillä kentällä, johon vuoro on varattu. Hallissa ei oleskella ennen omaa vuoroa eikä sen jälkeen. Valmentaja varmistaa, että koko joukkue poistuu hallista vuoron päätteeksi 5 min. ennen klo tasaa (vuoron päättymisaikaa).

- Valmentaja (tms. toimi hlö) pyyhkii desinfiointiaineella ulko-ovien ja vessojen kahvat sekä hanat ja valokatkaisijat sekä juomapisteen hanan ennen joukkueensa saapumista. (Merkataan nämä paikat vaikka punaisilla teippirukseilla.)

- Jokainen pesee kädet tullessaan ja lähtiessään (valvotusti) hallilla (WC:t). Tämän jälkeen voi käyttää myös käsidesiä. (Kahvilatiskillä, 1. pukkarissa ja Aktia-puolelle järjestetään pöytä vessojen viereen, johon saa pumppupullot.)

- Harjoituksissa vältettävä lähikontakteja ja turvavälit pyrittävä pitämään ryhmissä.

- Pukuhuoneet ja suihkut eivät ole käytössä. Areenan Kahvila/yläkerta ei ole käytössä.

- 1. pukuhuoneen vessassa on ylimääräinen käsienpesupiste. Ovet teljetään auki eikä niitä suljeta.

- Pelaajat jättävät varusteensa katsomoon vuoronsa ajaksi niin, että jokaisella on välissä vähintään kaksi tyhjää penkkiä (Audi-puolella). Aktialle järjestetään penkit (Miccis-kentälle) niin, että tavarat voi järkevästi jättää sinne treenien ajaksi metrin välein.

Tämä epidemia-aika on yhteinen asia ja kaikin puolin haastavaa aikaa, joten pidetään toisistamme ja itsestämme huolta.

#VIÄRÅIF

Åif Ry Puheenjohtaja